דרעי תוקף בחריפות את נתניהו: "אנחנו הכי נאמנים – זו כפיות טובה"

    איתי גדסי 5 Comment on דרעי תוקף בחריפות את נתניהו: "אנחנו הכי נאמנים – זו כפיות טובה"
    דרעי הערב באשדוד צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים אריה דרעי תקף הערב בכנס התנועה באשדוד בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום הכהן את הפנייה של ראש הממשלה אל המגזר החרדי, "זאת כפיות טובה" אומר דרעי.

    דרעי מתח ביקורת על התנהלות ראש הממשלה מול הציבור של ש"ס: "לצערנו הרב הציבור הגדול והרחב שלנו, הציבור הספרדי, המסורתי, הדתי, המכבד תורה, האוהב תורה, שרוצה בהצלחתה של התנועה הקדוש, בהמשך מפעלו של מר"ן זצ"ל, נמצא כעת במסע תעמולתי גדול מאוד מצד ראש הממשלה שכידוע לכם אנחנו היינו הראשונים שבכל הכוח אמרנו שאנחנו נמליץ ואנחנו תומכים אך ורק בראש הממשלה נתניהו, אמרנו את זה בצורה הברורה ביותר".

    ARYEH DERI

    דרעי תקף בחריפות את הצעדים של נתניהו וכינה אותם כפויי טובה: "אמרנו גם מה שאף אחד לא אמר- שאנחנו נתמוך בראש הממשלה שימשיך לכהן כל עוד שהחוק מאפשר עד הדקה האחרונה ואנחנו מאחלים לו שלא יקרה לו שום דבר, אין לו יותר נאמנים ויותר תומכים מאיתנו. אבל לצערי הרב, כואב לי אני חושב אפילו שזו כפיות טובה. בימים האחרונים דווקא אנחנו הנאמנים לו ביותר- הוא התחיל מסע שלו בציבור שלנו שאוהב מאוד את התנועה, אבל רוצה גם את ראש הממשלה, ובמסע תעמולה שאנחנו לא יכולים להתחרות בה".

    ARYEH DERI

    דרעי שמודע לכוחו הרב של נתניהו מתריע מפני הצבעה לליכוד: "אני קורא לציבור שלנו להצביע רק ש"ס ולא לוותר על אף קול כדי לשמור על המסורת והיהדות ועל הצרכים החברתיים.מי שמצביע ש"ס מחזק גם את ביבי אבל מי שמצביע ליכוד פוגע קשות בש"ס ובמרן ומעמיד בסכנה את כל הבית".

    ARYEH DERI



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כל הפוליטיקאים … אני לא נהנה מהם כלום במשך כל הממשלה ועכשוי רוצים את נהקול שלי לכו תרקדו טנגו על הידיים אולי רק בגלל גדולי ישראל אני אצביע…

    2. 4

      תתבייש לך זה מה שאתה אומר שעולם התורה שרוי בסכנה כולל כל מפעלו של מרן עטרת ראשינו.
      חובה להצביע ש"ס !!!

    3. 3

      ש"ס עבדה כל ה4 שנים 24/6 סביב השעון בשביל התורב בשביל האברכים בשביל בני הישיבות ובשביל לשמור על צוויון יהודי כאן במדינה ולכן חייבים להצביע רק לש"ס כדי לתת להם כח להמשיך בעשייתם הברוכה

    4. 2

      רק ש"ס תשמור על היהדות במדינה

    5. 1

      זה שאת לא יודעת זה לא אופך את המציאות